bijBouwe is de hypotheek zonder bank. En zoals je mag verwachten van een echte fintech start-up regel je het allemaal zelf veilig, vlug en voordelig online. De lancering van zo’n verfrissend nieuw merk begint met een duidelijk verhaal, een eigen stijl en een scherpe tone-of-voice. Dat was weer de basis van een prikkelende campagne met PR en rumoer op social media.

Heldere website: want bij bijBouwe regel je alles online voor minimale kosten.

Een heldere, puur grafische huisstijl.

Alle content is gemaakt op basis van een vaste set herkenbare illustraties.

Een serie sympathieke video’s die precies uitleggen wat bijBouwe voor je kan betekenen.

De unieke weet-wat-je-leent-check.

Speciale aandacht voor het verduurzamen van je huis.

Banners. Ook in nog een dozijn formaten.
De conversatie in social wordt gevoerd met content.

Posters gericht op huizenkopers.

Mini-advertenties om huizenkopers te prikkelen.

Uitlegkaarten voor tussenpersonen.

Klant: Dynamic Credit - strategie: Peter Hoitinga - copy, VO: Huib Maaskant - art: Frank Mineur - huisstijl: Durk Hattink - illustraties: Sandra Wiggers - video: Goud Uberconnected

Meer cases