Hoe verbeter je echt de klantenservice in slechts 100 dagen? Wedden Dat activeerde de hele organisatie. CIO Ruben Uppelschoten gaf zelf het goede voorbeeld: Wedden dat we over 100 dagen meer tevreden klanten hebben? TV-persoonlijkheid Frank Evenblij trok met Wedden Dat het hele land door. Razende Reporters bezochten zelfs de verste uithoeken van het bedrijf om de voortgang in kaart te brengen.
In korte tijd werden meer dan 200 weddenschappen afgesloten en de klanten begonnen bijna meteen het verschil te merken. Drie maanden later was de service NPS-score met maar liefst 10 punten gestegen! Weddenschap gewonnen, toch? Natuurlijk wilde iedereen de tegenprestaties van de directie zien. En dat gebeurde. Ruben stond een dag achter de receptie in een rok, anderen werden toiletdame of glazenwasser. Wedden Dat was nog heel lang het gesprek van de dag in de hele organisatie.
Awards: Grand Prix Content Marketing 2016, shortlist European Excellence Awards

Centraal beeld van het programma.

Eigen, herkenbaar logo.

Posters in alle vestigingen.

Trailer op het intranet.

Kaartjes stimuleren meer weddenschappen.

Geef ook jouw weddenschap op.

Tientallen video's van de Razende Reporters.

Elke twee weken een verse muurkrant met updates.

Spraakmakende tegenprestaties van de directie.

Bureau: Proof - concept: Huib Maaskant, Krijn van Duijvenbode – copy: Huib Maaskant - art: Krijn van Duijvenbode – production: Proof

Meer cases