Kabrita maakt kindervoeding op basis van geitenmelk. Het kleine Nederlandse merk groeit als kool in tal van landen. Hoog tijd voor een duidelijke propositie en een consistente boodschap.
De ingrediënten van Love Grows zijn een sterk merkmanifest, een herkenbare beeldtaal en een heldere visuele stijl. De hartslag van Kabrita voel je overal kloppen, van advertenties en op de winkelvloer tot evenementen en sociale media.
Het merkmanifest van Love Grows.

De belofte wereldwijd uitgerold.

Advertenties.

Serie advertenties voor de verschillende markten.

Advertorials.

Point of sale kit (winkelpromotie).

Social content in diverse herkenbare formats.

Educatieve film over geitenmelk.

Tweede serie foto's als vervolg op de aftrapcampagne.
Bureau: Goud Uberconnected – concept: Huib Maaskant, Thomas Aberson - copy: Huib Maaskant - art: Thomas Aberson, Roel Verhoeven – fotografie: Kees Rijken (1e serie), Thirza Schaap (2e serie)

Meer cases