Non-alcoholic spirits, zo worden alcoholvrije dranken met een volle bite wel genoemd. Good Rootz is meer dan dat. Het aperitief heeft een gebalanceerde smaak samengesteld uit de beste wortels die aarde herbergt. Je kunt er ook nog eens fantastisch mee koken of thee van zetten of... eigenlijk te veel om op te noemen. Good Rootz is bovendien verfrissend gezond. Zo'n mooi product vraagt om een eigen gezicht, een opvallend design en een straf verhaal. Meer heb je bijna niet nodig voor een mooie marktintroductie.

Good Rootz is een uniek product in smaak, samenstelling en gebruik.

Het logo heeft een wortel die krachtig door alles heen groeit.

De verpakking versterkt het organische gevoel, valt op in het schap en verleidt de koper.

De website met producten, shop en recepten.

Het verhaal van Good Rootz voedt mooie editorial content.

Social media spelen een sleutelrol in de communicatie.

Klant: Good Rootz - bureau: Timm&Pimm - strategie, concept, design: Huib Maaskant, Rogier de Brouwers, Claudia Bertijn, Kasia Mrzyglód.

Meer cases