Stel… je ziet wereldwijd kansen voor geitenmelk. Wat doe je dan? Je lanceert een nieuw internationaal zuivelmerk. Met een onkoeilijk goed idee. Goatfully is een commerce-first brand met slimme producten van geitenzuivel. En met een attitude die een geitengrijns op je gezicht tovert. 
Goatfully is in vijf maanden vanaf de stalbodem nieuw ontwikkeld. Het begon allemaal met een stevig onderzoek naar het complete concurrentieveld en commerciële kansen. Dat groeide uit tot een scherpe positionering en een product roadmap helemaal geoptimaliseerd voor e-commerce. 
Uit de strategische basis werden de merknaam, de identiteit en het productdesign geboren. Een slim commerce platform, een doordachte performance aanpak en prikkelende communicatie deden de rest. En dat allemaal in no time to market.
Goatfully… een geitelijk goed verhaal over een prikkelend merk met vernieuwende producten en enthousiaste klanten. 
Goatfully - Full of Goaty Goodness.

Merkstrategie, positionering, product roadmap, etc.

Goatfully logo met kleurenpallet voor merk, producten en smaken.

Primaire kleurcombinaties en achtergronden.

Typografie.

Verpakkingen.

Commerce platform.

Consistent platform design.

Mobile commerce.

Kledinglijn en wagenpark (ook voor gesponsorde atleten).

Talloze blogs voor The Goat Guide.

Social advertising.

Softlaunch met Ireen Wüst.

Klant: Ausnutria - bureau: Adwise - strategie: Huib Maaskant - concept: Huib Maaskant, Jolanda Grutter - art direction: Jolanda Grutter - design: Loes Berends - copy: Huib Maaskant - account: Niels Hobert, Kirsten Hegeman

Meer cases