Technologie echt laten werken voor mensen, dat is dé grote uitdaging voor elke organisatie. In IT staan mensen zelden op de eerste plaats. Nog te vaak lopen we allemaal aan tegen ‘mag niet’ en ‘moet zo’. Dat kan én moet anders. Giarte creëert de beste human experience in IT. En daar horen een duidelijke positionering, een eigenzinnige identiteit en prikkelende communicatie bij. De belofte? Master the art of a perfect IT experience.

Het Giarte merkmanifest.

Het nieuwe basislogo voor Giarte.

Het 'menselijke' is vertaald naar perfecte imperfecties; zo ontstaan zes versies van het logo.

Giarte is een digital first brand. Daarom gebruiken we bij voorkeur animaties.

Huisstijlelementen met een geheel eigen vormentaal.

Toepassing in Flow Amsterdam (kantoor Giarte).

Eigen kledinglijn.

Voorbeeld van een advertentie.

Voorbeeld van een tekstuele advertentie.

Nieuwe website met een sterke visuele, menselijke inslag.

Klant: Giarte - bureau: Tussen - strategie: Daan Remarque, Huib Maaskant - identiteit: Reza Harek, Huib Maaskant - website: Huib Maaskant, Reza Harek, Jim Haakman

Meer cases