S10 vertegenwoordigde Nederland op het Eurovisie Songfestival met het prachtige nummer 'De Diepte'. Reden genoeg voor AVROTROS als dé muziekomroep van Nederland om S10 een massaal hart onder de riem te steken. Hoe doe je dat? In een digitale ervaring met de muziek van S10 als nationaal canvas.
Het project kreeg de naam #1metS10. De naam verbindt en activeert: Samen zijn we #1metS10. Doe mee en laat zien dat je ook #1metS10 bent. De ervaring is schitterend in zijn eenvoud. Iedereen kan een persoonlijke boodschap krabbelen in de videoclip van De Diepte. Alle krabbels worden met licht over de donkere beelden getekend. Kies een fragment en doe je ding!
De beste krabbels werden gemonteerd tot nieuwe edities van de clip en verspreid via sociale media. Bekende coryfeeën van AVROTROS en collega's van S10 gaven het goede voorbeeld met een persoonlijke boodschap in een aansprekende campagne. Gemaakt met digital branding agency Born05. Wij zijn #1metS10.

De lichtgevende krabbels passen prachtig bij De Diepte.

Key visual van de ervaring en de campagne.

Het project in vogelvlucht.

Mobile-first digital experience.

Campagne met bekende gezichten en hun krabbels.

Social video.

Online campagne.

De leukste krabbels als cadeau in de uitzending van Bart Arens.

Klant: AVROTROS - bureau: Born05

Meer cases